استانداردهای چاپی سفارش تراکت تبلیغاتی

معنی تراکت، برگه های چاپی تانشده ای است که در صورت رعایت نکات چاپ تراکت به مخاطب رویداد خاصی و یا هدف خاصی را منتقل می نماید. تراکت ها معمولا در فضاهای عمومی با تیراژ بالا توزیع می گردند. چون تراکت های تبلیغاتی یکی از ارزانترین راه تبلیغاتی نسبت به سایر محصولات چاپی هستند، به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار میکنند و به دلیل پخش مستقیم و پخش دست به دست، چسبانده شدن به دیوار، بسیار پر طرفدار هستند.


تراکت ها معمولا عمر کوتاهی دارند و از این رو فرصت کمی را در اختیار دارند که مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند و به همین خاطر، جهت طراحی و چاپ تراکت فوری توصیه می گردد با متخصصین این امر در مجتمع چا مشورت نمایید و سپس از طریق سامانه ثبت سفارش آنلاین اقدام به چاپ تراکت نمایید.

نکاتی در خصوص طراحی تراکت برای چاپ

  • قبل از هر چیز به تیراژ و سایز تراکت خود بیاندیشید.
  • با توجه به مناطق توزیع ابعاد و جنس تراکت را انتخاب نمایید.
  • از تصاویر با کیفیت در طراحی استفاده نمایید.
  • طراحی و مطالب به نحوی باشد که به طور واضح و شفاف به مخاطب اطلاع رسانی کند.
  • شما میتوانید به طور گذرا به شعار تبلیغاتی برندتتان اشاره نمایید.
  • درج راههای تماس با کسب و کارتان را در تراکت فراموش نکنید.
  • به دلیل اینکه رهگذران وقت زیادی برای مطالعه تراکت شما ندارند از درج متون زیاد خودداری کنید و از محتوای خلاصه استفاده کنید.
تراکت

سفارش چاپ تراکت تبلیغاتی


تراکت ها عموما در مناطقی کاربرد دارند که به دلیل وجود انبوه کسب و کارها ، شرکتها، مغازه ها دارای رهگذران زیادی می باشد و از همین رو تراکتها را می توان به مناسبتهای مختلف چاپ و توزیع کرد :

  • – اطلاع رسانی های فوری : بطور مثال اگر در فروشگاهی قصد اعمال تخفیف ۵۰% را دارید می توانید از توزیع تراکت بهره ببرید
  • – راه اندازی کسب و کار جدید : اگر قصد دارید در منطقه ای کسب و کار جدید راه اندازی نماییدیکی از روشهای اطلاع رسانی مفید چاپ و توزیع تراکت است
  • – معرفی محصولات جدید : اگر کسب و کار شما به گونه ای است که محصولات جدید به محصولاتتان اضافه می گردد چاپ تراکت راه مناسب برای اطلاع رسانی در خصوص محصول جدید شما خواهد بود.