چاپ فولدر 

 فولدر یا پوشه ابزاری است که امکان نگهداری اسناد و اوراق و کارت ویزیت و سی دی را فراهم می آورد و جزو ابزار دو منظوره تبلیغات محسوب میشود چون از طرفی امکان این را به ما میدهد که قرارداد و آگهی ها و اسناد و مدارک را بصورت مرتب به مشتری تحویل دهیم و از طرفی دیگر با تبلیغاتی که روی فولدر و داخل آن انجام شده بیننده را تحت تاثیر قرار می دهیم.

اگر سازمان شما دارای پروژه ها و یا محصولات  متعدد می باشد و قصد دارید هر پروژه یا محصول را بطور جداگانه معرفی نمایید پیشنهاد ما چاپ فولدر تبلیغاتی است. این محصول را می توان در ست اداری گنجاند و در همایش ها و رویدادها مجموعه ای از اسناد ، بروشور ، کاتالوگ سی دی و تقدیرنامه و … را در یک فولدر کاغذی با ساختاری هماهنگ با هویت بصری برندخود به مخاطب ارائه دهیم.

فولدر تبلیغاتی

 پوشه ای است برای نگهداری و ارائه اوراق اداری، بروشورها، کاتالوگ ها، لیست قیمت، پروپوزال،CD و کارت ویزیت سازمان شما که این پوشه ها به صورت زیر دسته بندی می گردند :

فولدر کاغذی و مقوایی

– فولدر پلاستیکی

– فولدر چرمی 

هنگامی که در یک رویداد ، نمایشگاه، کنفرانس، همایش و جلسات رسمی شرکت می کنید حتما ابزار معرفی برند خود را داخل فولدر تبلیغاتی قرار دهید زیرا در جلسات اداری این نحوه پرزنت به مخاطبین نظم ساختار هویت سازمانی شما را می رساند و همچنین بیانگر احترامی است که به مخاطب خود می گذارید.

استفاده از پوشه تبلیغاتی و این راه پرزنت کردن تاثیر خوبی در نظر مخاطب خواهد گذاشت و این باعث خواهد شد تا ما را برای خریدیا همکاری انتخاب نمایند.

 چاپ پوشه مقوایی

در واقع این مجموعه هیچ محدودیتی در سایز ، تعداد لت و یا شکل پوشه مقوایی ندارد. هنگام چاپ فولدر سفارشی  می توان فضاهایی جهت قراردادن کارت ویزیت ، سی دی و … را فراهم آورد. در چاپ فولدر تبلیغاتی الزاما از کاغذ های با گرماژ حداقل گلاسه ۳۰۰ گرم یا کتان ۳۰۰ گرم به بالا استفاده نمود . 

قابل ذکر است در چاپ فولدر اختصاصی امکان برش های اختصاصی و منحصر به فرد با توجه به نوع محصول و یا خدمات شما و یا همچنین لوگو شما امکان پذیر می باشد.

چاپ فولدر اختصاصی :

طراحی فولدر تبلیغاتی حرفه ای دارای نکاتی می باشد که برای آگاهی شما مشتریان گرامی  به برخی از آنها می پردازیم :

-از آنجا که فولدر حرفه ای شباهت زیادی به طراحی بسته بندی محصولات دارد و شخص طراح باید از نظر طراحی قالب گسترده کار و هم از لجاظ طراحی گرافیکی فولدر اختصاصی مهارت و تجربه کافی را داشته باشد.

-طراحی پوشه را به صورت لایه باز انجام دهید تا هر زمان که لازم شد بتوانید تغییرات جدید را اعمال کنید.

-اگرطراحی اوراق اداری را انجام داده اید سعی کنید تا فولدر هم از همان المانها پیروی کند و همگی دارای یک ساختار باشند .

-طراحی گسترده پوشه باید در قطع ۴۵*۶۰ یا ۵۰*۷۰ چیدمان شود تا کمترین پرتی و دورریز راداشته باشیم

-در طراحی فولدر جدید از ترکیب اشکال هندسی و لوگو و رنگ بیشتر استفاده کنید و تا حد امکان از عکسهااستفاده نکنید.

-سعی کنید هنگم طراحی طوری عمل کنید تا فولدر تبلیغاتی بدون چسب چفت شود.

-اگر قرار است تعداد برگه های زیاد یا کاتالوگ داخل جیب  و یا لت پوشه تبلیغاتی قرار گیرد حتما عطف حدودا ۱ سانتی متر در نظر بگیرید.

-از قرار دادن حاشیه کنار کار به دلیل عدم احتمال تقارن خودداری نمایید.

-جهت استحکام بخشیدن حداقل گرماژ مورد استفاده کاغذ برای فولدر حرفه ای ۳۰۰ گرم می باشد.

کاربرد چاپ فولدر:

-برخورداری از جلوه و ظاهر زیباتر هویت سازمانی برند شما  در صورت استفاده از فولدر

-قراردادن کاتالوگها و اسناد و مدارک و اوراق اداری و …. جهت توزیع در همایشها و کنفرانسها

-محافظت فیزیکی و دسته بندی مناسب اسناد و اوراق اداری هنگام بایگانی