کارت ویزیت

شما صاحب هر کسب و کاری که باشید، چه کوچک و چه بزرگ، نیاز به معرفی خود به سایرین را دارید. اولین و کاربردی ترین ابزار جهت معرفی خود و کسب و کارتان، کارت ویزیت شماست.

ابزاری بسیار ساده و در عین حال شاید بشود گفت مهم ترین ابزار جهت معرفی کسب و کار.

خلاقیت در طراحی کارت ویزیت قطعا باعث تاثیرگذاری بیشتر در فروش محصولات و یا خدمات و در نتیجه فروش بیشتر خواهد شد. یک کارت ویزیت زیبا حس زیباشناسی مخاطب را تحریک می کند و همین طور باعث می شود که تصویر بسیار خوبی از شما و کسب و کارتان در ذهن وی حک شود.

چاپ کارت ویزیت

خلاقانه بودن کارت ویزیت و کیفیت در چاپ آن ، ماندگاری کارت را در ذهن مخاطب افزایش می دهد. قطعا خودمان با این موضوع مواجه شده ایم که کارت ویزیت هایی با طراحی معمولی و با کاغذی ضعیف و نامرغوب به دستمان رسیده است و این تصور را در ما ایجاد کرده است که صاحب کارت، خدمات و یا کالایی بی کیفیت ارایه خواهد داد. معمولا این کارت ها به سرعت دور انداخته می شوند و فراموش می شوند.

بنابراین لازمه یک کسب و کار موفق، معرفی هر چه بهتر خود و کسب و کارمان به مشتری است و داشتن یک کارت ویزیت خاص که در طراحی و چاپ منحصربه فرد باشد به معرفی هر چه بهتر ما کمک شایانی خواهد کرد.

کارت ویزیت هویت کسب و کار است. پس به این محصول مهم اهمیت بدهیم.

نکات کلیدی در طراحی کارت ویزیت:

۱- طراحی کارت ویزیت:

به مانند سایر محصولات تبلیغاتی که طراحی حرف اول را میزند، در کارت ویزیت هم طراحی مهمترین قسمت کارت می باشد. مشتریان خلاقیت در کارت ویزیت را می بینند و خاص بودن کارت ویزیت باعث هر چه بیشتر در ذهن ماندنشان خواهد شد.

گروه تبلیغات و چاپ آنلاین کارو ، با استفاده از تیم طراحان حرفه ای و خلاق خود در خدمت شما مشتری عزیز می باشد تا کارت ویزیت شما به بهترین شکل و با بهترین و خلاقانه ترین طراحی آماده شود.

۲- استفاده از رنگ مناسب در طراحی کارت ویزیت:

از رنگ بندی مناسب و متناسب با کسب و کارتان برای متن و اطلاعات درج شده در کارت استفاده نمایید. از شلوغ کردن بیش از حد محیط طراحی شده کارت ویزیت اجتناب کنید تا چشم بیننده به راحتی کارت ویزیت شما را مورد بررسی قرار دهد.

از رنگ های سازمانی شرکت خود حتما در طراحی کارت ویزیت استفاده کنید. با این کار ارتباط حسی خوبی بین شما و مشتریانتان برقرار می شود. یکسان سازی در رنگ سازمانی، تبلیغات و بازاریابی و بسته بندی و امور چاپی، موجب تقویت تصویر برند و تعمیق تجربه برند می گردد.

رنگ سازمانی تا آنجا می تواند گسترش یابد که به صورت یک نماد یا نشانه عمل کند و مخاطب با دیدن رنگ سازمانی یک برند، به ماهیت آن برند و سازمان پی ببرد.

۳- درج اطلاعات مهم در کارت ویزیت:                               

بر روی کارت ویزیت بهتر است نام خود و یا شرکت و یا عنوان اداری خودتان را قرار دهید و از قرار دادن تک تک محصولات یا خدماتتان خودداری کنید. اطلاعات مهم و اساسی را که بیانگر زمینه کاری، محصولات و خدمات شماست را به صورت کاملا خلاصه و در جملات کوتاه در کارت ویزیت قرار دهید.

اطلاعات تماس از جمله شماره تماس، آدرس محل کار، آدرس ایمیل، آدرس سایت و آدرس شبکه های اجتماعی از جمله مهمترین اطلاعات هستند که در صورت وجود بهتر است در کارت ویزیت قرار گیرند.

انواع کارت ویزیت با جنس های مختلف

حتما مشخصات کلی به صورت خلاصه و در عین حال قابل فهم باشند و از نوشتن هرگونه متن طولانی و غیر قابل خواندن و فهمیدن اجتناب شود. می توانید نام شرکت و شماره های تماس خود را با سایز بزرگتری قرار دهید تا چشم مشتری راحت تر آن ها را پیدا کند.

جنس کارت ویزیت:

کارت ویزیت ابزاری کوچک و ارزان برای تبلیغات است و باعث معرفی شغل، محصول و تخصص شماست . بر روی کارت ویزیت معمولا اطلاعاتی به صورت خلاصه و مفید نوشته می شود که شامل نام و نشان اشخاص، کسب و کار و خدماتی است که به مشتریان ارایه می شود.

علاوه بر طراحی کارت ویزیت، جنس آن هم تاثیر بسیار زیادی را بر مخاطب دارد و باعث هر چه بیشتر به یاد ماندن آن در ذهن خواننده می شود. در زیر به جنس های مختلف در چاپ کارت ویزیت ها اشاره ای می کنیم.

مرسوم ترین کارت ویزیت ها در جنس سلفونی هستند. این کارت ویزیت ها در دو نوع کارت ویزیت های سلفونی براق و مات ارایه می گردند. این نوع کارت ویزیت ها نازک تر از دیگر جنس های کارت ویزیت هستند و به دلیل قیمت پایین تر جز پرطرفدارترین دسته محسوب می شوند.

این مدل از کارت ها بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرمی چاپ می گردند و روکشی از جنس سلفون مات یا براق بر روی آن کشیده می شوند.